کویرنشین

یادداشت های شخصی سید مهدی موسوی و معصومه علوی خواه

کویرنشین

یادداشت های شخصی سید مهدی موسوی و معصومه علوی خواه

روزانه ها

93/07/06

حس یک گلوله ی توپ عمل نکرده توی شن های کویر رو دارم که بعد از 27 سال چشیدن گرمای سوزان روز و سرمای استخوان سوز شب، منتظر یک انفجار بزرگ هست اما نه این انفجار رخ می دهد و نه کسی برای خنثی کردنش می آید. اینجا توی دل کویر، خطری برای آدم ها ندارم..

..:: کل روزنوشت های این وبلاگ ::..

بایگانی

خودکشی در باتلاق

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۳۹ ب.ظ

امام جواد(ع): همین اندازه برای خائن بودن کافیست که شخص، مورد اعتماد خائنین باشد. (روضه بهار ج2 ص364)

جناب آقای مهندس میرحسین موسوی

سلام علیکم

مناظره شما با دکتر احمدی نژاد را دیدم. مناظره‌ای که در طول سال‌های سال مانند آن را ندیده بودیم و طرفداران دو طرف احساس پیروزی کردند! اما آیا هدف پیروزی در مناظره بود؟ گفتم طرفداران، اما شما چطور؟ شما هم احساس پیروزی و سربلندی می‌کنید؟

خداوند دوست ندارد کسی با سخنان خود، بدی های دیگران را اظهار کند مگر آنکس که مورد ستم واقع شده باشد.خداوند شنوای داناست. (سوره نساء آیه 148)

در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در 14 خرداد

شما بارها اعلام نموده‌اید که از حمایت همگان نسبت به شما استقبال می‌نمایید، اما حمایت چه کسانی؟ آیا حمایت خائنین از شما باعث موالات و سربلندی شماست؟ شاید من را مورد سرزنش قرار دهید که «توهین و فحاشی کار...» اما فقط یک جمله می‌گویم، آیا حیف و میل کردن بیت‌المال، غارت اموال عمومی، بذل و بخشش‌های فامیلی و ایجاد نهادها و بنیادهای شخصی توسط بعضی از افراد معلوم‌الحال، برای ریاست مادام‌العمر کار شایسته‌ای است؟

بله، اگر هر کسی در مقابل این قدرتمندان و ثروتمندان بیاستد، سرنوشتش برای همه روشن است...

جناب آقای میرحسین، آیا این خطبه از نهج‌البلاغه را خوانده‌اید:

-به خدا سوگند! بیت‌المال تاراج شده را هر کجا که بیابم به صاحبان اصلی آن باز می‌گردانم، گر چه با آن ازدواج کرده، یا کنیزانی خریده باشند، زیرا در عدالت گشایش برای عموم است، و آن کسی که عدالت بر او گران آید، تحمّل ستم برای او سخت‌تر است. (نهج البلاغه، خطبه 15، ترجمه محمد دشتی، ص47)

امیرالمومنین علی(ع) روز دوم خلافتشان (سال 35هجری) این سخنرانی را ایراد فرمودند، سخنانی که اشاره مستقیم به غارت بیت‌المال توسط عثمان و بخشش آن به خویشاوندانش داشت... نمی‌خواهم مقایسه کنم با سخنان دکتر احمدی نژاد (که این دو در یک مقام و جایگاه نیستند):

-ظاهراً من وارد «محدوده ممنوعه قدرت» شده‌ام. عده‌ای عرصه مدیریت‌های کلان کشور را در انحصار خودشان و هم‌حزبی‌ها و خانواده و عوامل خودشان می‌دانند؛ احساس می‌کنند با آمدن من یک سلسله از بهره‌برداری‌های اختصاصی محدود می‌شود. (دکتر احمدی نژاد 1384)

اما هر دو سخنرانی یک نتیجه مشترک داشت:

اتحاد مخالفان و زورگویان در براندازی جریان حق و عدالت!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ به نظر شما قرارداد سعدآباد در سال 82 باعث عزتمندی ایران شد؟! این قرارداد پس از بررسی در شورای عالی امنیت ملی بسته شد! پس به نظر شما کاملاً قانونی و مورد تایید رهبری بود؟! اینجا نیز به یک نکته بیشتر اشاره نمی‌کنم:

آیا داستان خیانت سرداران سپاه امام حسن(ع) را در تاریخ خوانده‌اید؟ چه خون‌ها که به دل امام حسن‌(ع) نکردند؟ آیا هیچ می‌دانید چرا امام حسن(ع) صلح را پذیرفت؟! وقتی که رهبر یک جامعه‌ی اسلامی برای حفظ نظام و اسلام مجبور به پذیرفتن ناخواسته‌ها و ناملایمات شود، آیا با تمام میل قلبی آن کار را کرده است؟

شما صریحاً اعلام کردید که رهبری در این 4 سال چندین بار از خودشان خرج کردند تا اشتباهات رئیس‌جمهوری را تذکر دهند! چند بار! آیا تذکر دادن درست بود یا سکوت؟

شما در حادثه 18 تیر کجا بودید؟ شما صحبت‌های مقام معظم رهبری در مورد آقای معین را که صریحاً از ایشان نام می‌برند شنیده‌اید؟ شما... می‌تونید تعداد تذکرهای مستقیم و غیر مستقیم هر دو دولت را بشماریم...

جناب آقای مهندس موسوی؛ نظر شما در مورد اسرائیل چیست؟ آیا این جمله از شما نیست:

-حمایت از آرمان فلسطین فعلاً در دستور کارم نیست!

این جمله چه ارتباطی با این جمله‌ی اوباما دارد؟

-ما موظف به تامین امنیت اسرائیل هستیم.

چه خوب و سنجیده فرمودند حضرت علی(ع):

-آن‌ها در کفر خود متحد و شما در ایمان و حق خود متفرق هستید!

آیا عدم مخالفت با دشمن چیزی جز تایید اوست؟

مسئله دیگر مسئله عزیز شدن مردگان و رفتگان است. مسئله‌ای که برای ما یک داستان تکراری و همیشگی در تاریخ بوده است. تا زمانی که فردی در میان ما است، از او یاد نمی‌کنیم و گاهی به پرو پای او می‌پیچیم و گاه به سفارشات او هم عمل نمی‌کنیم و گاه در بحرانی‌ترین شرایط استعفا می‌دهیم و صحنه را ترک می‌کنیم...

اکنون چه کسانی پیرو خط امام هستند؟! آیا پیرو خط امام بودن شعاری نیست که فقط در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفتمان غالب کاندیداها گردد؟! چند نفر از طرفداران شما ولایت فقیه را قبول دارند؟ طرفداران نگوییم... چند نفر از اعضای اصلی ستاد شما؟! همایش موج سوم را که دیگر همه به یاد داریم... در سومین همایش وقتی کلیپ ارتحال حضرت امام پخش شد و خبر رحلت آن بزرگوار توسط گوینده خبر خوانده شد، حاضرین در حضور شما و آقای خاتمی چه کردند و شما چه عکس‌العملی داشتید؟! اصول‌گرا معرفی شدن شما چطور؟ آیا در اولین فیلم تبلیغاتی‌تان واقعی بود؟ یا همان طور که گفتم تبلیغاتی؟

جناب مهندس موسوی؛ نه فقط شما بلکه دیگر کاندیدای جریان اصلاحات نیز در عوامفریبی دیگران پیش‌قدم شده‌اید! باز هم شما کمتر در صحبت‌های خود از شعارهای سوخته 12 سال پیش آقای خاتمی سخن به میان می‌آورید؟ اما سخنم بیشتر با آقای کروبی است، حاج آقا شما دیگر چرا؟ شما که شعار «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» را تکرار می‌کنید، تا به حال از خود پرسیده‌اید این دانشجویان چرا زندانی شده‌اند؟ شما دم از یار امام بودن و ادامه گفتمان امام و انقلاب می‌زنید و در عمل از مخالفان سرسخت ولایت‌ فقیه و جریان انقلاب حمایت می‌کنید؟ بدسابقه‌ترین افراد از نظر استفاده از بیت‌المال را در شعارهای انتخاباتی خود تیتر می‌کنید و دم از قانون‌گرایی و قانون‌گریزی دیگران می‌زنید؟ شما که به زور و بدون مجوز در بعضی از دانشگاه‌ها سخنرانی می‌کنید، فردا هم اگر خدای نکرده رای بیاورید باز هم مجری صحیح قانون هستید؟ از همه بدتر و شرم‌آورتر برای من به عنوان یک ایرانی مسلمان، شما خائنین به اسلام و توهین‌کنندگان به پیامبر عظیم‌الشان اسلام را در جرگه‌ی حامیان خود می‌آورید و باز هم دم از اسلام می‌زنید؟ (تیتر روزنامه اعتماد ملی: سروش: رای من کروبی) چه بگویم از کاسه‌های داغ‌تر از آش و ....

جناب آقای میرحسین؛ خطاب من به شما بود، اما وقتی سخنان نابجای دوستان و هم‌حزبی‌های شما را می‌شنوم خونم به جوش می‌آید... وقتی که طرفداران شما با آن حجاب افتضاح خود عکس امام در دستشان می‌گیرند شرمم می‌آید که واقعا چرا؟ چرا باید برای یک انتخابات عکس امام را در دست گرفت و در دل و قلب و زبان و پوشش به امام ناسزا گفت و او را ابزاری برای فریب دیگر مردم قرار داد؟ آقای آغاجری طرفدار کیست؟ شما یا آقای کروبی؟ فرقی ندارد! یکی از شماهاست، سخنان او را تایید می‌کنید یا رد:

در دولت خاتمی یک پایه از ولابت فقیه را منهدم کردیم، اگر موسوی انتخاب شود همه پایه‌های آن را فرو خواهیم ریخت.

شما از طرفداری همه استقبال می‌کنید اما با چه قید و بندهایی؟

اگر شما به رئیس‌جمهوری اشکال‌تراشی می‌کنید که ایشان بدون داشتن علم درست و حسابی! از فروپاشی اسرائیل و آمریکا و ... در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند، امروز من از یک فروپاشی دیگر نام می‌برم: گفتمان اصلاحات.

امروز شما اصلاح‌طلبان دو راه بیشتر ندارید: یا اینکه خود را از این باتلاق نجات دهید و یا اینکه بمانید تا کم‌کم شما را در میان خود هضم کند... بماند که از نظر من، شما و دیگر دوستانتان قبل از غرق شدن در این باتلاق با عملکرد ناصحیح خودتان، خودکشی می‌کنید

بعد نوشت۱ مطالب مرتبط

دستبندهای شفابخش۱

دستبندهای شفابخش2

  • سید مهدی موسوی
  • Google

سیاسی

نظرات  (۴۶)

نظرات خصوصی پس از مطالعه توسط مدیر وبلاگ، حذف می شوند

  • محمد آسیابانی
  • سلام. خواندم. جالبه این آقا به جای جواب دادن به حرفهای کاملا سنددار رییس جمهور محترم فقط به هوچی بازی روی آورد. مثلا در مورد دانشجویان ستاره دار گفت اگر معین این کارو کرده کار اشتباهی کرده. در صورتی که جواب نداد این آدمی که کار اشتباه کرده چرا ازش داره طرفداری می کنه. قضیه رفسنجانی که جای خود دارد. شرح دزدیدن بیت المال توسط خود و خانواده این روحانی مثنوی هفتاد من است. یه سر به وبلاگم بزن تا سطح سواد این به اصطلاح دکتر رهنورد را بسنجی.
    با احترام محمد آسیابانی
  • محمد آسیابانی
  • سلام
    به روزم با نقد کتاب « حکمت هنر اسلامی » اثر گرانسنگ دکتر ( ؟ ) زهرا رهنورد
    1 ) چرا تفکرات تیتوس بورکهارت معتبر نمی باشد؟
    2 ) الفیه و شلفیه چیست؟
    و ... دعاگو اسبکی دارد که هر روز...
  • اکینانیوز!
  • داداش خودتو خیلی اذیت نکن! اینا این حرفهای حسابی حالیشون نمی شه! اینا فقط دوست دارن یه مشت اراجبف و شایعه بشنوند تا از اون طریق هجمه وارد کنن!...نگران نباش...یاعلی
    خودتون قضاوت کنید ببینید آیا می‌خواهید چهار ساله آینده مملکتمون مثل چهار ساله گزشته باشد. آمار واقعیت‌ها را نشان میدهد .اگر ما ملت ایران در انتخاب نامزدها دستی‌ نداشتیم اقلا در انتخاب یکی‌ از اینها برای ریاست جمهوری میتونیم دست داشته باشیم البته اگر انتخابات را مثل تمام دزدیهای دیگرشون غارت نبرند. هر چیزی یک حدی دارد. باز هم میگم ، برای آینده رای بدهید ، برای آزادی واقعی‌ رای بدهید، برای نجات از بد بختیها رای بدهید برای یکی‌ رای بدهیم که عقلش سالم باشه مسلمان دیوانه ممکن است از شیطان بهتر باشد ولی‌ چه منفعتی برای مسلما نان دیگر خواهد داشت تنها مسلمان بودند دلیل بر توانایی‌ مدیریت کشور نمی‌شود. اینهمه تو کشور خودمون دردسر و بدبختی داریم این آقا غصهٔ حماس،حزب الله و طالبان را میخوره و مال مملکت را خرج اینها می‌کند. خدا من را ببخشد اگر بد حرف زدم ولی‌ خدا از کسی‌ که دلش برای مملکت خودش نمیسوزه بیشتر نمیبخشد. با احترام به هموطنان عزیزم لطفا این لینکها را نگاه کنید. ایمیل من در اختیارتان هست.

    http://www.amar-iran.com
    http://www.mojaakhar.com
    مطلب جالبی بود حقیقتاَ سخنی که از دل براید بر دل نشیند آنها هم می دانند که این حقیقت است برای همین هم برایشان تلخ است که آن را بشنوند
    مجموع هزینه های دولت نهم برای بازسازی لبنان پس از جنگ 33 روزه:44 میلیارد دلار!!!!


    آمار اهدایی اسماعیل هنیه به نقل از فارس :
    (( 250 میلیون دلار،معادل 250 میلیارد تومان از جمله موارد زیر))
    - 120 میلیارد تومان برای دولت حماس
    - 45 میلیارد تومان برای سه وزارتخانه حماس
    - 60 میلیارد تومان حقوق کارگران
    - 8/1 میلیارد تومان خسارت ماهیگیران
    - 15 میلیارد تومان موزه،کتابخانه ملی مقاومت

    مقایسه کنید :

    * آمار بودجه سال گذشته 10 میلیون ایرانی ، یک میلیارد تومان
    * سهم هر معلول ایرانی ،99 تومان
    * سهم هر ساکن غزه از بودجه ایران،148 هزارو 203 تومان

    ( یعنی سهم هر ساکن غزه از بودجه برابر 1700 برابر هر معلول ایرانی )

    شرح این خبر وجزئییات دقیق تر آن در روزنامه آفتاب یزد – چهارشنبه 4/1/1387 – مدت کوتاهی پس از انتشار از سوی دولت فیلتر شد . چرا ؟ مگر ما نباید بدانیم ؟
    سلام
    مطلبت خیلی خوب بود به همین دلیل به سرقت رفت. امیدوارم راضی باشی
    امام علی (ع):
    پیروان دجال در آخر الزمان شال سبز بر سر و گردن میاندازند

    بحار الانوار ج 52 ص 193
    انتخابات دهم صفین ماست
    یا مولا شال سبز بر نیزه هاست
    دوست ارجمندم

    جناب دکتر موسوی عزیز

    بی شک پدران ما به جای اصلاحات دست به انقلابی زدند که حاصلش برای اکثریت جامعه هیچ شد . قدرت از نظام استبدادی شاه به نظامی بسته تر با ایدئولژی مذهبی و پو پولیسم گونه جا به جا شد .
    در این راستا هر گروهی به قدرت رسید با رانت خواری و بی قانونی و رابطه های فامیلی سرمایه های کلانی را برا ی خود از گرده ی این مردم ستم کشید از راه نا مشروع کسب کرده وخیال خانوده محترمشان!!! را برای چند قرن راحت کرده اند... همین جماعت برای تحمیق مردم دم از داد وعدالت و پا برهنه ها سر می دهند. تورم -بیکاری-- فحشا- اعتیاد بچه هایخیابانی -فرار مغز ها- خود سری و قانون گریزی از بالا ترین هرم قدرت نشا’ت می گیرد بنیاد مستضعفان نهاد ها کمیته ی امداد امام(ره) همه وهمه بنگاه های خصوصی افرادی است که هیچ نظارت قانونی ندارد عیب از احمدی نژاد یا موسوی و...نیست ریشه ی در خت فرسوده است وشعاع دایره ی حکومت محدود است بله خانواده ی هاشمی خانوادهی محصولی خانواده ی هاشمی ثمره خانواده ی کروبی و عسکر اولادی واطرافیان مکارم ها و واعظ طبسی ها و...همه سوپر ملیاردر شده اند و با شو انتخاباتی آن کار را می کنند که سه دهه است بدان مشغولند بی شک هیچک از کاندیدها دلسوز مردم نیستند باند بازی و قدرت طلبی از شاخصه های این افرادند تا قانون اساسی اصلاح نشود و حقوق انسانها محترم شمرده نشود و قوانین ضمانت اجرائی نداشته باشد نه امیدی به اصلاحات است و نه گشایشی چون افراد در حال حاضر فرا تر از هر قانونی هستند و آنچه اراده بفرمایند آن خواهد شد ... از شما انسان بزرگ و فرهیخته تحلیلی حقیقی و جامع تر ی انتظار است.
    سلام...
    در جواب کامنت قبل (صحبت)...
    نظام ما هیچ اشکالی نداره، شما اگر اعتراض دارید، می توانید انقلاب کرده و ریشه این درخت را بخشکانید. اما مطمئن باشید که آنانی که برای به ثمر نشستن این انقلاب جان فشانی کرده اند و همفکرانشان، نمی گذارند کشور عزیزمان به دست همچون شمایی بیفتد. تا آخرین قطره خونمان ایستاده ایم.
    ما همه سرباز توایم خامنه ای
    گوش به فرمان توییم خامنه ای
  • مهدی کوه پیما
  • کشتند چراغ عالم افروزی را
    دادند به ما غم جهان سوزی را
    صد بوسه به دست ابن ملجم می زد
    می دید اگر علی چنین روزی را

    سلام

    1
    بله ، نه تنها ما ایرانیان ، بلکه این مناظره را تمام جهان دیده اند و کلی به ما خندیده اند
    چرا ؟
    به خاطر اینکه ما چقدر پست هستیم که به خاطر قدرت حاضر هستیم همدیگر را بفروشیم
    نقض حقوق بشر کنیو و از عدالت محوری حرف بزنیم که هنوز چیزی از آن را هم نمی دانیم
    شاید همه ی شما شنیده باشید که طبق آنچه که حقوق بشر تصویب کرده و ایران هم آن را امضاء کرده زیا 18 سال اعدام نخواهند شد و فقط به حبس محکوم می شوند
    اما همه ی ما دیدیم که ایران نقض حقوق بشر کرد و حرف خود را زیر پا گذاشت و دختر 17 ساله ی شاعر و نقاش به نام دلارا دارابی را به جرم قتلی که مرتکب نشده بود ! در صبح جمعه و بدون اطلاع وکیلش آقای خرمشاهی اعدامش کردند
    در کجای دنیا دیده اید که متهم محکوم به مرگی را بدون اطلاع وکیلش اعدام کنند ؟
    این عدالت محوری است ؟
  • مهدی کوه پیما
  • 3

    آقای موسوی عزیز

    من کاری ندارم که شما طرفدار چه گروهی هستید و به من هیچ ربطی ندارد

    اما ...آقای موسوی

    آیا به نظر شما کسانیکه به خاطر در دست داشتن قدرت آبروی یکدیگر را میبرند ، به کس و ناکس رحم نمی کنند و فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند ، آیا به درد ریاست می خورد ؟

    می گویند آقای میر حسین موسوی تمام پولداران و آزادیخواهان مملکت مثل خاتمی و رفسنجانی و ........
    پشت او هستند و از او حمایت می کنند ، ما در ایران چقدر پولدار و مردمان مره داریم ؟ غیر از این است که دو سوم جمعیت ایران زیر فقر زندگی می کنند ؟ چرا وقتی جوانان خودمان پول و کار و مسکن ندارند از کشوری مثل لبنان و فلسطین حماین کنیم و با آنها امکانات رفاهی بدهیم ؟ مگر جوانان خودمان آدم نیستند ؟
    کم در ایران فقر و فحشا می شود ؟
  • مهدی کوه پیما
  • 4

    آقای موسوی عزیز
    من طرفدار هیچ ارگانی نیستم
    اما واقعا و منطقی فکر کنید و فکر کنیم
    چه کسی لیاقت ریاست را دارد ؟
    به نظر من هیچکس

    چون ابر باید تا خودِ مردن بباریم
    تا باد این باشد سرانجامی که داریم

    خدا آخر و عاقب ما و ایران را به خیر کند
    2- از کروبی حرف زدی! کروبی خیی بهتر از تو می دونه دانشجوها به چه جرمی افتادند زندان. به جرم این که مخالف شماها حرف زدند. به گناه این که حکومت ظالمانه شماها رو قبول ندارند. فرض کن اونا جمهوری اسلامی رو قبول ندارند. کروبی می گه چرا کسی به جرم عقایدش می ره زندان؟ متاسفاته فکر می کنم تو هم به اندازه همون کسانی که ازشون دفاع می کنی کور و دگم هستی که موافق حلق آویز کردن و زندانی کردن مخالفنتی. کرئبی حرف حق رو زده و ما هم تا آخر پشتش هستیم. چه رای بیاره چه نیاره
    سلام. سید جون گل کاشتی... یک روز این دیوانه ها می بینند چطور اصلاحات با صورت به زمین می خورد!!!!!
    ای ول عزیزم قربونت برم. مطلبت را پیامک زدم تا رفقا هم ببینند.
    قربونت عزیز
    علی یارت
    شما احمق ها که به جای شنیدن جملات فقط اعراب و حروف ربط را می شنوید همان بهتر که برید و از پشت هزاران دروغ و دزدی و جنایت جلوی رویتان احمدی نژادی بیاورید که نه ادب می فهمه نه شعور یک رئیس جمهور رو. امشت دیدید کسی مثل خودش یعنی کروبی چطور به طور 100 درصد و بدون چیز ناکارش کرد.
    حالا دیگر باید چشمها رو شست. طور دیگر نگریست.
    ضمنا
    22 خرداد روز پیروزی چیز بر ناچیز
    درود بر موسوی
    پاسخ:
    یا علی
  • میرحسین را عشق است
  • سلام آقای موسوی. به شما نگفتم به دکتر میرحسین موسوی گفتم. ببین چه نامردی ها که در حق تو نمی گویند و نمی کنند!!!
    پاسخ:
    یا علی
  • اکرم حیدری
  • سلام
    بعیده!به خدا از شما بعیده.آقای موسوی شما دارین دروغای این مردو باور کنین.از شما بعیده با دیدن یه مناظره که توش پراز دروغ وسوتی بود...بذارین یه سوتی از این جنتلمن براتون بگم شما تا آخرش برید.آقای احمدی نژاد توی اون گفتگویی که با مرتضی حیدری داشت گفت تورم5/16 درصده.ولی دیشب تو مناظره با کروبی تورم رو زیر 15درصد اعلام کرد.یعنی اینجور که پیداست دروغ گفتن براش زیاد سخت نیست.والبته آمارو بعضی اوقات قاطی میکنه.یا به قول بچه ها دروغگو کم حافظه است.آقای احمدی نژاد خیلی خوب بلده حرف بزنه برخلاف آقای میرحسین.(البته اگه یادتون باشه خاتمی هم وقتی اومد نمی تونست عباشو نگه داره.ولی دیدید آخراش چقدر بلبل شده بود)سخنوری جناب احمدی هیچ دردی از این مملکت دوانمی کنه.به قول دوست عزیزم خانم نیلوفر اعتمادی تو این انتخابات هر کی دروغای قشنگتری بگه پیروزه!4سال تحمل کردیم اینم روش...راستی آقای احمدی نژاد دیشب گفتن من برای این انتخابات خرجی نکردم.آقای موسوی باید براتون بگم که توی رشت فقط اطراف خونه ی ما 5تا ستاد جناب احمدی نژادمشغول فعالیتن!
  • اکرم حیدری
  • راستی اینا امروز به دستم رسیده.شما هم بخونید:
    داود احمدی نژاد: بازرس نهاد ریاست جمهوری. او برادر بزرگتر محمود احمدی نژاد است.
    پروین احمدی نژاد: معاون مرکز امور زنان ریاست جمهوری، عضو شورای شهر، خواهر احمدی نژاد
    مسعود زریبافان: دبیر هیات دولت، وی که باجناق محمود احمدی نژاد بشمار می‌رود پس از ریاست جمهوری وی که عضو شورای شهر تهران نیز بود، بعنوان دبیر هیات دولت منصوب گردید. وی چندی بعد و با مصوبه مجلس مبنی بر ممنوعیت اشغال چند پست توسط کارکنان دولت ناچار به استعفا گردید و پس از شکست در انتخابات دور سوم شوراها، بعنوان رییس مجمع باشگاه دولتی استقلال منصوب شد.
    علیرضا مددی: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تربیت بدنی استان تهران، وی برادرزاده باجناق زریبافان و کارشناسی صنایع مهمات سازی وزارت دفاع بوده‌است.
    حسین شبیری: رییس صندوق مهر رضا، شوهر خواهر احمدی نژاد

    داوود مددی: رییس سازمان تامین اجتماعی، باجناق زریبافان

    ناظمی اردکانی: وزیر تعاون، شوهر عمه زریبافان

    دانش جعفری: وزیر اقتصاد، پسر عمه زریبافان

    سیدمحسن نبوی: عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی، داماد زریبافان

    اسماعیل احمدی مقدم: نیروی انتظامی، همزمان با روی کار آمدن دولت احمدی نژاد اسماعیل احمدی مقدم باجناق محمود احمدی نژاد و معاون نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران بعنوان فرمانده نیروی انتظامی منصوب گردید.
  • اکرم حیدری
  • ادامه:
    علی اکبر محرابیان: وزارت صنایع و معادن،پس از برکناری علیرضا طهماسبی در مرداد ۱۳۸۶ علی اکبر محرابیان خواهر زاده محمود احمدی نژاد بعنوان وزیر صنایع و معادن معرفی گردید.

    علیرضا علی احمدی: وزارت آموزش و پرورش، وی که باجناق احمدی نژاد است در آذر ۱۳۸۶ جایگزین محمود فرشیدی شد.

    مجتبی هاشمی ثمره:خواهر زاده مهندس باهنر، یکی از مشاورین احمدی‌نژاد مشاور عالی، رییس ستاد انتخابات کشور

    مهندس مهدی هاشمی ثمره: مدیرکل وزارتی وزیر نیرو، برادر هاشمی ثمره

    خانم قند فروش: مشاور خانواده وزیر کشور، زن برادر هاشمی ثمره

    علی خیراندیش: پیمانکار ساختمان و پیمانکار وزارت نفت در انتقال گاز ایران به چین (شوهر خواهر هاشمی ثمره )

    عبدالحمید هاشمی ثمره: معاون وزیر صنایع، برادر هاشمی ثمره

    موسی پور: معاون پارلمانی وزیر کشور ( داماد خواهر مهندس باهنر )

    حسین صمصامی: سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی خواهر زاده پرویز داودی
    سلام
    چقدر عجیب است! تا دیروز بیشتر هم کلاسیهای من دستبند سبز داشتند اما امروز 99در صد باز کرده اند!چرا؟؟؟؟؟
    آنها میگفتند که میر حسین آبروی ما را برد از بس سست و ترسو است ما به او رای نمیدهیم!آنها میگفتند ولی به احمدی نژاد هم رای نمیدهیم !چون همه دروغ میگویند و معلوم نیست چه کسی راست میگوید!
    من با خودم فکر کردم که چه شده که راه برای ما اینقدر روشن و برای آنها تاریک شده که میپندارن هیچ نوری نیست وهمه یکدیگر را خراب میکنند؟
    بعد به این نتیجه بزرگ رسیدم که چراغ هدایت ما ولایت است که همه هستی ماست. ما تاولایت را داریم گمراه نمیشویم.ما سخنان صریح رهبر عزیز را در مورد احمدی نژاد داریم ما بوی حب ولایت را از او استشمام میکنیم!
    همین.....
  • اکرم حیدری
  • ادامه:
    طاهره نظری مهر: وزارت امور خارجه، وی که همسر منوچهر متکی وزیر امور خارجه دولت احمدی نژاد است، از سازمان بهزیستی (در آستانه بازنشستگی) به وزارت امور خارجه منتقل گردید و به سمت «مدیرکل حقوق بشر و زنان وزارت‌ خارجه» منصوب شد. منوچهر متکی برای انتصاب وی به این پست اداره حقوق بشر وزارت خارجه را از اداره کل سیاسی و اموربین‌الملل جدا و همراه با دفتر امور زنان این وزارتخانه یک اداره کل جدید ایجاد و همسرش را به ریاست آن منصوب کرد.

    محمد طاهر نظری مهر : برادر همسر منوچهر متکی: وزات امور خارجه، وی که دندانپزشک و فاقد هر گونه سابقه خاص در وزارت امور خارجه بوده‌است بعنوان وابسته کار به بحرین اعزام گردید.

    استانداری ها

    رحیم قربانی - استاندار آذربایجان غربی:

    همسر استاندار:ریاست مرکز زنان و جوانان استانداری

    باجناق استاندار: معاون سازمان آموزش‌وپرورش استان(سابقه وی مدیریت یک مدرسه غیر انتفاعی بوده‌است) .

    خواهرزاده استاندار: عضو تیم مشاوران جوان استاندار(در حال طی خدمت سربازی)

    خواهرزاده استاندار: مدیر مالی سازمان همیاری شهرداری‌ها
  • اکرم حیدری
  • ادامه:

    خواهرزاده استاندار: مشاور استاندار و از اعضای مؤثر هیأت نظارت استان

    خواهرزاده استاندار: مدیر تدارکات همیاری شهرداری‌های استان و عضو هیأت نظارت (مدرک فوق دیپلم(

    پسرخاله استاندار: سمت مشاور استاندار

    پسرخاله استاندار: سمت مشاور استاندار

    به همه اینها چند شغله بودن الهام، سعیدلو، علی آبادی ، مهرداد بذرپاش ( که مدارج ترقی صد ساله را به سبب دوستی قدیم پدر با احمدی نژاد یک شبه طی کردند) و رحیم مشایی (پدر زن پسر احمدی نژاد )را هم باید اضافه کرد.

    انتصاب بسیاری از افراد و وزرای ناآشنا به رشته‌ خود که اکثرا کوچک‌ترین تجربه و تخصصی در حوزه‌ مدیریت خود نداشته‌اند از وزیر امور خارجه گرفته تا بسیاری از سمت‌های مدیریت و ریاست و معاونت دیگر، کشور را دچار پراکندگی ها و نابسامانی های بسیاری کرده است. گویا تمام نخبگی و تخصص و جامعیت در قامت همین چند فامیل و دوست و آشنای سابق در دانشگاه علم و صنعت و سپاه و شورای نگهبان متجلی شده است و بقیه مردم مشتی کودن و کند ذهن و عقب مانده ذهنی هستند که قادر به در اختیار گرفتن پستی مهم در کشور نیستند.
  • پدر پسر شجاع
  • آزادی اندیشه با چیزو چیز نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    محمود امپراطور..........................................
    درود
    نخست : شیخ اصلاحات هم دیشب مانند میر اصلاحات سوخت..
    دویم : اکرم خانم شما یک سایتی چیزی اگه از خودت داری ارائه بده تا اونجا جوابت داده بشه و ضمنا یاداوری میکنم: بدبخت ترین آدمها آنهایی هستند که آخرتشان را به دنیا می فروشند و بدبخت تر از آنها کسانی هستند که آخرتشان را به دنیای دیگران می فروشند.. پس برایتان سربلندی در یوم تبلی السرائر را از خداوند خواستارم..
    بدرود
    غجب رویی داری
    با اون احمدی دیکتاتور بی تربیتت
    سلام سید! گل کاشتی هر چند که بدخواهان چشم دیدن نوشته هایت را ندارند!
    بازم ادامه بده و گوش به حرف یاوه گویان نده! من خودم اهل رشتم و آن خانمی که میگه فلان وفلان منم دیدم اما نگفت که چندبرابر ستادهای احمدی نژاد ستادهای موسوی و کروبی با متراژهای آنچنانی و دکور و ... و همچنین با اجاره کردن ماشینهای لوکسی که صبح تا شب فقط خیابانها را قرق می کنند هستش! نگفت که مردم از تبلیغات این ستادها در آسایش نیستند. همه مردم رشت و شمال خوب می دونند که احمدی نژاد چقدر به آنها رسیده مخصوصاً شهرهای کوچک و روستائیان که هر جا که رفتم از رضایت آنان نسبت به احمدی نژاد شنیدم. حتی وقتی می آمدم تهران بچه های دهاتی این کسانی که نسل چهارم انقلابند خوب درک می کنند فریاد برمی آورند که فقط احمدی نژاد چرا؟ چون که دیدند رئیس جمهورشان تا اینجا آمده! و این همان اقدامی است که امام خواهان آن بود. به همه دوستان وبلاگنویس می گویم آنقدر آبادانی در گیلان شده که احصا نمیشه کرد و من متأسفم که چرا اطلاع رسانی نمیشه؟ چرا این کارها در تلویزیون و رادیو و مطبوعات گفته نمیشه. در دوران هاشمی و خاتمی کوچکترین پروژه خوراک یک ماهه رسانه های می شد!!
    و اما حرفی دارم برای بعضی که دم از فامیل بازی می زنند!
    اولاً که هر کسی که مدیریتی را عهده دار شود معمولاً پستهای زیرمجموعه اش را به مورد اعتمادترین ها می سپرد و این سخن من نیست از سخنان رهبری می باشد.
    دوم اینکه مدیریت فامیلی در دوران خاتمی و هاشمی که موسوی ادامه دهنده راه آنان است سر به فلک می زند! پس اینقدر خودتان را به زحمت ندهید که هی آمار بدهید و حتماً هم خیلی دنبالشان گشتید!!
    سوم اینکه در این دوره ما دیدیم احمدی نژاد با آن مدیریت قاطعش از روابط فامیلی اش نیز می گذشت و آنها را برکنار می کرد و ابایی هم از این کار نداشت که روابط فامیلی اش تیره شود. بله جرأت و جسارت می خواهد که هر کسی را شامل نمی شود.
    به امید پیروزی چیزها = دارایی های یک فرد و یک ملت بر ناچیزها = مرفهین بی درد
    آیت اله مشکینی:
    حاضرم تمام عبادتم را بدهم ولی ثواب خواندن دعای امام زمان عج توسط احمدی نژاد در نیویورک را به من بدهند.

    فرقه ضاله بهائیت (دشمنان اهلبیت و شیعیان) رسماً حمایت خود را از موسوی اعلام کرد. منبع خبر: bab.blogfa.com
  • محمود را عشق است
  • سلام. ای ول بابا عجب نامه ی تند و بلند بالایی.
    کمر اصلاحات دارد می شکند به همین زودی ها
    کله ی بابای صدام در مناظره دیشب
    نمی دونم صدام بدبخت بوش را بغل کرد یا اوباما بوش را یا چاوز محمود را یا من تو را
    بالاخره یکی یکی را بغل کرد و آنقدر فشار داد که با هم دوست شدند!
    یکی هم اونقدر بهش بی محلی کردند که قهر کردند!
    شما یا خیلی احمدی نژاد را دوست داری یا خیلی دوستش داری یا خیلی اون را دوست داری!
    خلاصه دمت گرم دوسش داری
    رای همه شیر دلان احمدی نژاد
    جواب اکرم خانم یادم رفت بدم... چیه شما چسبیدید به این چیزهای میرحسین!
    از چیه اون خوشتون میاد! اصلاحات مرد! عزیزم مرد!
  • ریحانه النبی
  • سلام
    وبلاگ خوبی داری
    موفق باشی
    صدای خورد شدن استخوان های اصلاحات به گوش می رسد
  • اکرم حیدری
  • پاسخ به شاهد:
    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که چشماشونو می بندن وبراساس دروغای یکی تصمیم می گیرن!

    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که یه اشتباهو دو بار تکرار می کنن.

    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که با مستند دیشب احمدی نژاد که دیگه زحمت نکشیده بود بازیگر بیاره وخودش بازی کرده بود گول می خورن.

    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که عاشق شعار وفریادن.

    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که حرفای میر حسین رو شنیدن وباز هم از دروغگو حمایت می کنن.

    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که سعـــــــــــــــــــــــــــــی می کنن هیچی رو نشنون مبادا نظرشخصی شون تغغییر کنه.

    بدبخت ترین آدما اونایی هستن که نمی تونن دلیل قانع کننده برای حامی بودنشون بیارن.

    بدبخت ترین آدما...
    پاسخ:
    پیام مدیر وبلاگ: آخه چرا اینقدر احساس بدبختی می کنی؟ به یک مشاور مراجعه کنید می ترسم خودکشی کنید!!!
  • اکرم حیدری
  • www.cbi.ir/simplelist/3484.aspx

    سایت رسمی بانک مرکزی
    مدرک دروغگوییاحمدی نژاد درباره ی دنمودارها.

    این هم سایتی که می خواستید برای ثبوت دروغ های شاخدار فرشته ی نجاتتان اقای احمدی نژاد

    فکر نمی کنم دیگه نیازی به توضیح بیشتر باشه

    موفق باشید واماده برای تغییر در اندیشه وانتخابتان
  • اکرم حیدری
  • البته عجله کنید ممکنه اینم فیلتر شه!
  • اکرم حیدری
  • سوتی بزرگ احمدی نژاد در مناظرة تلویزیونی با میرحسین موسوی
    احمدی نژاد در بخشی از صحبت هاش اشاره کرد تمام تیترهایی که در این چند سال علیه من زده شده و بالغ بر ۳۲۰ هزار می شود رو به همرا ه آورده ام که به دو دلیل ساده میتوان به دروغ شاخدار احمدی نژاد پی برد :

    1- اگر ۴ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد رو در روزهای غیر تعطیل که روزنامه ها چاپ میشوند ضرب کنیم به عدد ۱۱۶۰ میرسیم. ۲۹۰=۷۵-۳۶۵

    ۱۱۶۰= ۴ * ۲۹۰

    حال ۳۲۰ هزار رو به این عدد (۱۱۶۰) تقسیم میکنیم و حاصل ۲۷۵ تیتر میشود. یعنی روزنامه های ایران که همگی دولتی هستند بطور متوسط روزانه ۲۷۵ تیتر علیه رئیس جمهور زده اند ؟؟!!



    2- اگر تعداد خطوط چاپی هر صفحه را ۲۰ سطر در نظر بگیریم و عدد ۳۲۰ هزار را بر آن تقسیم کنیم به عدد ۱۶۰۰۰ میرسیم حال اگر صفحات رو هم ۲ طرف چاپ منظور کنیم به ۸۰۰۰ برگ کاغذ شامل تیترهای مخرب علیه احمدی نژاد میرسیم که در صورت صحافی اوراق فوق ۴۰ کتاب ۲۰۰ برگ خواهیم داشت که در تصویر تلویزیونی چنین چیزی مشاهده نشد .

    آقای احمدی نژاد مردم هوشیارتر از اینحرفها هستند که گول دروغ و مدرک سازی های جعلی را بخورند. پس لطفا ً شعور مردم رو به بازی نگیرید . راستی، بالاخره شما را در ایتالیا ربودند؟
  • مهدی کوه پیما
  • سلان

    این چه آزادی بیانی است ؟
    شما کامنت شماره ی 2 مرا حذف کرده اید
    بعد می گوئید آزادی بیان؟

    بروید خجالت بکشید

    وقتی 5 سال تمام است که استقلال و پرسپولیس دارند مساوی میشوند
    یعنی همه چیز از پیش تاین شده است

    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    بروید خجالت بکشید
    پاسخ:
    آقا مهدی جان سلام. عزیزم من همه کامنت ها را تایید می کنم بغیر از آن های که از الفاظ بد و زشت استفاده شده باشد. (فحش) وگر نه می بینید که همه دیدگاه ها وجود دارد.
    باسلام
    بچه ها شما هم تو طرح مصلحین می تونید باشید و واقعا هم بهشت دنیا رو داشت و هم بهشت آخرت ! مطالب من شنبه هاست توی همین محتوا :دین شناسی یعنی باز شدن چشمامون اونم بدور از بکار بردن اصطلاحات و نکات فلسفی بلکه ساده و روان ان شاا... ادامش میدیم .
    این هفتهبا((خلوتی با خود ))
    یامهدی!
    واما....
    به دنبال افشاسازی های گسترده وبی سابقه مفاسد اقتصادی توسط رئیس جمهور شجاع ملت ایران این وبلاک تصمیم به شفاف سازی در این زمینه نموده است.
    امروز تا این لحظه با((پیام رهبری در مبارزه با مفاسد))
    تا عدل راهی نیست
    یا علی
    وبلاگتو حذف کن.
  • خادم المهدی
  • امام جواد(ع): همین اندازه برای خائن بودن کافیست که شخص، مورد اعتماد خائنین باشد. (روضه بهار ج2 ص364)

    به لطف خدا و عنایت امام زمان در 20 خرداد جناب دکتر احمدی نژاد مشت محکمی بر دهان خائنین و یاوه گویان زدند.

    درود بر حق و حقیقت
  • علیرضا جلولی و مریم حبیبی
  • با سلام
    با توجه به مظلوم واقع شدن خط امام(ره) و سوء استفاده از این گفتمان مورد تایید مقام معظم رهبری، بر آن شدیم تا علاوه بر فعالیت حقیقی، پا به عرصه فعالیت مجازی بگذاریم.
    اگر با ما هم عقیده اید جهت نشر بیشتر این تفکر، آدرس وبلاگمان را در اختیارتان می گذاریم.
    موفق و موید باشید.
  • محمد آسیابانی
  • سلام سید جان. تازه فهمیدم عده ای هوچی بازی راه انداخته و به تو توهین میکنند. جواب همشونو خودم می دم . با خاک یکسان شون می کنم. خصوصا این خانم حیدری رو . با احترام محمد آسیابانی
  • محمد اسیابانی
  • کامنت قبلی خصوصی بود
  • محمد آسیابانی
  • دمت گرم و سرت خوش باد سید!
    زدی تو دهنشونا!
    کیف کردم به خداااااادست خودم نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی